niedziela, 22 lipca 2012

Dinozaury z Katowic i Karłowa

U Madzi po podaniu leków przeciwgorączkowych lepiej, u Szymka opuchlizna po ukąszeniu osy schodzi, a teraz czas dla Józia ;-). Obiecałam, że wśród naszych wyjazdów i wycieczek odszukam zdjęcia z wyjazdów do Parków z dinozaurami A mogę, to zrobić bo dzisiaj Tato zabrał dzieci na rowery i plac zabaw, właśnie biegł przy rowerze Madzi, trzymając kierownicę, mogłam na to popatrzeć z boku- ha ha.
A teraz przenosimy się dla nas w 2008 rok- gdzie towarzystwo dinozaurów w ogóle Magdalence- 5letniej wówczas -nie przeszkadzało- miała kamienie, którymi mogła się bawić.
Karłów 2008










zdjęć dużo, nie będę Wam opisywać do czego służyły te wypustki skórne lub te dziwaczne zrogowacenia, bo sami się domyślacie że do walki i obrony :-).
Teraz przenosimy się w rok 2009 do Katowic- w zoo tamtejszym w najniższym jego poziomie ;-)- dolinie znajduje się najstarszy chyba w Polsce jurajski park- choć zwany inaczej bo film powstał całe lata później, Ów park pamiętam ja ze swojego dzieciństwa - a było to wieki temu ;-)


Było wiele innych zdjęć, ale mam nadzieję, że Józek z Olsztyna będzie zadowolony z tych.
Pozdrawiamy i do oglądania zapraszamy :-)

3 komentarze:

  1. Zdjęcia cudne:)
    Jesli kiedykolwiek bedziecie mieli mozliwośc, pojedźcie do parku dinozaurów w Kleinwelce tuz za granica pol-niem. Park jest niesamowity po prostu!

    Buziaki dla Was, kochani

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia super, dzięki! Józek już ogląda. A kto tak siedzi i...chyba krzesze ogień???

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :-) Józek oglądaj może coś mnie nauczysz?
    Przodek ;-)

    OdpowiedzUsuń