piątek, 27 lipca 2012

Ostatni raz Magdalena

Była w starej zerówce, w poniedziałek 30 lipca kładziemy się na oddział szpitalny i robimy badania
w zakresie chorób metabolicznych.
Czas mija szybko i już jeden miesiąc wakacji kończy się. A dalej nie mam pełnej dokumentacji- orzeczenia warunkującego przyjęcie do szkoły, wspominałam Wam dopiero 27-28 sierpnia zbiera się komisja w Poradni.
           Dzisiaj Magdalena w nocy nie spała- o drugiej obudziła się- radosna i chętna do zabawy, zapytałam-
dokąd idziesz?
- chcę siku- poszłyśmy razem do łazienki, zasnęła radosna
a o 4 rano obudziła się mokra i płacząca- wyglądało to jakby coś się złego śniło, albo napad padaczki- podobny do tego z 6.07.
3-4 dni było cudownie, to teraz musi być inaczej- normalnie :-(
teraz zasnęła.
           Komputer znowu odmawia posłuszeństwa- w końcu zrobiło się gorąco, ja dzisiaj nie wzięłam Mg i znowu nic mi się nie udaje, jestem dzisiaj jak wredna osa :-( 
Tego posta próbuję napisać od 2 godz.- wyłącza się ten koszmarny komputer :-(
Mam nadzieję, ze popołudnie będzie lepsze, pozdrawiam Was SERDECZNIE
A na zakończenie, poranne żarty i tulenie to norma, pewien schemat postępowania u Madzi, dzisiaj z Jej woli trochę zmieniony.
Leżymy na łóżku Tato przychodzi, za Nim pies próbuje się dostać do pokoju Madzi, żeby się przywitać mimo tego, że nie może do pokoju wejść- od 3 lat próbuje - komenda do psa zostań, nie wolno
dialog z uśmiechem na buzi:
- Magda- to nie pies
- Tato- kot
- Magda- nie! zając
czołga się po łóżku w kierunku psa, łapie go za ucho-
i mówi- bo ma uszy, 
przenosząc wzrok na tatę. Coraz bardziej się przekonuję, że to tylko elementy autyzmu, a więc bardziej niedorozwój ciała modzelowatego i zmiany po napadach padaczki, diagnoza sama w sobie nic nie zmienia, tylko pozostaje wybór terapii i sposób ich prowadzenia


6 komentarzy:

  1. Witam,no cóż ta szara codzienność... ale jak to mówią "trzeba brać byka za rogi i nie poddawać się" Życzę dużo siły, pozdrawiam:W:

    OdpowiedzUsuń
  2. Mg to także czekolada ,kakao-zrób Sobie małą przyjemność-Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie :-) może zajrzycie w Towarzystwie raźniej :-)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń