niedziela, 29 lipca 2012

Wczoraj i dzisiaj u Magdalenki, i rodzinki

Wczorajszy dzień Dzieci spędziły z Tatą- robiąc pierogi z jagodami, bawiąc się w domu, na zajęciach w wodzie- basenie, gdzie m.in. Magdalena nurkowała trzymając się taty za szyję i leżąc na Jego plecach. Byli także na dużych lodach.
Oczywiście upał był straszliwy i większość dnia spędziliśmy w domu, ja na odsypianiu - stresu- nie było mnie prawie 16 godzin. Dobrze mieć tak cierpliwego i wyrozumiałego Męża
A wieczorkiem jeszcze pluski w domowym baseniku.

Poranek niedzielny był bardzo miły dzieci pomagały mi nakrywać do stołu- Magda układała talerze i sztućce, troszkę Szymon musiał poprawić jak wrócił ze swojej porannej akcji

Cudowna chwila była, gdy Dzieci siedziały razem na łóżku i Szymek uczył Magdalenkę robić zdjęcia- wybierać obiekt- wiecie jak cudnie to wyglądało :-), aż spowodowało nieme radosne  wzajemne spojrzenie  Rodziców. Tak staramy się cieszyć i dostrzegać te dobre chwile, bo tych złych jest dużo i powoduje tylko, złość- przerasta nas zrozumienie tej choroby, tak proste i logiczne rzeczy są poza rozumieniem Madzi :-(
           Ale już nie smucę. Chwil radosnych było więcej- dzieci pomagały mi kroić warzywa na sałatkę, nie szkodzi że odwrotnie ostrze i kosteczka wyglądała jak kostka ;-) ale było to cudowne, że razem w trójkę kroiliśmy warzywka.
           Wspomnę Wam także o naszym corocznym oczyszczaniu lasu, dzisiaj owe właśnie przypadło, uzbrojeni w reklamówki i rękawiczki zabraliśmy się do zbierania śmieci



Dzień trwa co przyniesie? zobaczymy:-)
Na pewno Szymek zabiera Kolegę dzisiaj do Straży pożarnej, Magdalena nie chce z nami jechać :-( skutecznie przestraszyła się syreny alarmowej wzywającej strażaków do wyjazdu w OSP :-((((

9 komentarzy:

  1. Witam,z takim dowódcą jak Szymek i ja wybrałabym się na różne akcje:) Magda niech się uczy robić zdjęcia,trochę trudu a na pewno się uda!!
    Zdjęcia robione przez Nasze Dzieci są bardzo ciekawe.To tak jakby aparat był ich "trzecim okiem" Pozdrawiam:W:

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena marzy o swoim aparacie, i powoli skarbonka się zapełnia, ale rzeczywiście Szymek jest wyjątkowy :-) i wyjątkowa jest Perełka Magdalenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no a Tata z tymi pierogami ?Ania masz same Skarby w Domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :-) pierogi były super nawet dwa zjadłam ha ha- z ciemnej mąki- zdrowe odżywianie jest ważne :-)

      Usuń
  4. a co z tym zbieraniem śmieci - to Wasz kolejny pomysł? podoba mi się!
    Dzień kapitalny, jestem za Wandą - aparat dla Magdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zbieranie śmieci to kolejny pomysł, chcemy mieszkać w czystym lesie, a o to niestety trudno :-(
      ha ha nazbieramy to kupimy :-) Tajemnicza :W: to Wanda :-) miło Mi dobrej nocy, pobyt w Straży pożarnej tez był udany- mimo, że trafiliśmy tam w trakcie nawałnicy- było mnóstwo wyjazdów, ale i czas dla Nas :-)

      Usuń
    2. Witam, moje Wanda i syna Wojtek ,dwa w jednym :W:
      U nas też las i plaże zaśmiecone,aż przykro patrzeć
      na bezmyślność ludzi:( Pozdrawiam :W:

      Usuń
  5. pomogła bym gdybym mogła mam 12 lat moje imie to kinga chętnie bym się zaprzyjaźniła z Magdalenką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga odezwij się :-) gdzie Cię szukać ??

      Usuń