wtorek, 21 sierpnia 2012

Mandala i nie tylko z płyt cd

Dzięki Mężowi mogłam dzisiaj, o godzinę pospać dłużej mimo,że dzieci skakały po mnie gwizdały na gwizdkach, słuchały głośno muzyki, Magda przyszła i delikatnie dotykając mnie powiedziała "wstajemy", byłam na to wszystko nieczuła. jednak wstałam znowu zła jak osa. co się ze mną dzieje?
Chodzę i próbując być kucharką, sprzątaczką, nauczycielką, mamą i diabli wiedzą kim jeszcze zastanawiam się nad tym pytaniem. Ale dość nie o tym miał być ten post.






 słoneczko



 kotek



 kwiatek

 kwiatek



Magdalena dużo naszych materiałów do prac zjadła, dlatego pracujemy na rzeczach jadalnych :-)

Jak wyglądała kuchnia po tych zabawach?- jak zwykle- dlatego Madzia próbowała pomóc mi posprzątać, ale niestety wszystko się kleiło. Zabawy takimi materiałami to też dodatkowa stymulacja buzi- ha ha, ale przede wszystkim dłoni, koordynacja wzrokowo-ruchowa. Czasami efekt nie jest piękny, ale zadania wykonała Gwiazdeczka do końca.

Szymek w tym czasie miał wyjazd- po wczorajszej nawałnicy ma sporo prac- najpierw ewakuacja Człowieka, któremu woda odcięła możliwość powrotu z altany do domu. Potem ćwiczenia- biegi na czas. teraz jedzą obiad, a ja próbuję ochłonąć.
Teraz wyjazd do Wrocka na zajęcia, potem spacer do lasu- po igły- będziemy robić na płytach jeże :-)

6 komentarzy:

  1. Magda jest b.cierpliwa :)
    Kotek śliczny :)
    Ania,może do takich zabaw zrób blat z listewką dookoła-ułatwisz Sobie życie:)Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha - nie pomoże jak zaczyna się masowanie dłoni- przez wałkowanie po stole materiału, czy przesypywanie z miseczek do miseczek, i na podłogę. Dewiza Magdaleny zawsze coś musi wylądować na podłodze.

      Usuń
  2. super pomysl!!! :-) - od razu go ukradne !! - aniu czym madzia klei? czy klej tez jest jadalny?
    podasz mi pare przepisow- pomyslow na takie jadalne mandale - wy kleilyscie galaretka, kolorowymi cukierkami, makaronem - czym jeszcze?
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo dlatego się dzielę naszymi pracami :-). Materiały są różne owoce i warzywa w plastrach, różne nasiona, fasola, ryż, soczewica, groch, amarantus, makarony, maki, kisiele galaretki cokolwiek znajdę w domu, kasze różnej wielkości.
      Klej- można samemu zrobić z mąki ziemniaczanej, ale na płytach się nie trzyma- dlatego niestety używam kupnego kleju- koniecznie z napisem nietoksyczny
      Udanej zabawy :-)

      Usuń
  3. u nas wszyscy w domu coś tak ostatnio rozdrażnieni, więc wiem, o czym piszesz. A prace Magdy świetne i smaczne.

    OdpowiedzUsuń