piątek, 3 sierpnia 2012

Zasypianie na zamówienie

Dzisiaj wreszcie udało mi się dojechać na badanie EEG w śnie z Magdalenką, ostatnio musiałam odwołać, gdyż Córka zasnęła na stole do masażu podczas terapii. Dzisiaj o mały włos tez by się nie udało, na szczęście można było przełożyć badanie dwie godziny wcześniej, pogoda po porannej burzy sprzyjała senności.
Jak zwykle jednak denerwowałam się, czy to badanie uda się zrobić, jak będzie czuła się Magdalenka i czy mimo zmęczenia zaśnie z czapeczką na głowie.
Udało się po raz pierwszy moje wprowadzanie w badanie i kolejność czynności jakie będą następowały po sobie, zdały dzisiaj egzamin, a może Magdalenka na prawdę chciała się zdrzemnąć i zrywanie czapeczki z głowy, odbijanie głowy dzisiaj już nie miały miejsca.
Teraz musimy poczekać na opis- 3 tygodnie ...

6 komentarzy:

  1. Cieszę się ,że wreszcie się udało,Magda bierze leki-przeczekacie bezpiecznie-Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- właśnie o Tobie dzisiaj myślałam :-)podczas badania

      Usuń
  2. Aniu, gdzie robiłas eeg z Magdą? Dzwoniłam do dr Krauze - akurat wyjeżdża na urlop, do końca sierpnia jej nie będzie:( Szukamy speca, któy zrobi krasnalowi eeg o godz 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze jedno - dlaczego az 3 tygodnie czekania na opis????? Pani dr na urlopie?

    OdpowiedzUsuń
  4. aż trzy tygodnie - hm- trudno powiedzieć dlaczego z NFZ tyle się czeka. My już nie jeździmy na Traugutta- ale to urlop nie L4? Wrocek na Białowieskiej teraz są miejsca, ale o 20.00 hmm nie wiem; my prywatnie nawet w Wicie jak robiliśmy to najpóźniej o 18

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie. tez najpóźniej o 18 znalazła,. Dr Krauze robi o 19, ale wyjeżdza na urlop do końca sierpnia:(

      Usuń