poniedziałek, 10 września 2012

Chaos?!

O rany jak ja mało wiem, po prostu staramy się żyć, ale dzięki Mądrym Matkom można się coś dowiedzieć :-) Dzięki że Jesteście./ Zostałam emailowo objechana za to pierwsze zdanie, jego początek ;-), dobra też coś wiem, tak zdobyte doświadczenie i nieustanna praca z Magdalenką uczy, poza tym rzeczywiście skończyłam kurs z Arteterapii i nawet byłam na turnusie jako Terapeuta- Wolontariusz- pozdrawiam :-)/
Przy okazji prowadzenie bloga i czytanie innych pozwala poznać wiele wątków autyzmu, zobaczyć jak Sobie radzicie, oraz Mi udało się poznać na prawdę fajne Osoby, których raczej nie spotka się w bieganinie codziennych zadań i obowiązków, chyba, że są to Osoby, które spotykam ;-) w Ośrodkach terapeutycznych, na zajęciach rehabilitacyjnych, Sąsiedzi, czy Ktoś, kto obciął mi moje długie pióra 13 lat temu- pozdrawiam Rafał :-) 
Poznać Osoby i ich życie opisywane na blogach, ich marzenia, ich troski...
Zaczynamy sobie wzajemnie pomagać wymieniać informacje, rozmawiać, a to takie ważne :-)
Kilka tematów w chaosie umysłu postaram się jednak zapisać i tak np.:na stronie Justynki :Karta Praw Osób z Autyzmem,  czy na stronie Mariki o nauczaniu dzieci z Autyzmem, czy teorii umysłu
Wiele danych dostałam tez pocztą od Joanny- mamy m.in. autystycznego Bartka, Joanna jest nauczycielem, właśnie takim, jakich potrzeba w polskich szkołach, a może i tak "dobieranych i motywowanych-jak  Nauczyciele w Singapurze?.
Właśnie teraz Joanna przygotowuje szkolenie: 
Autyzm - terapia 22-23.09.2012 Czudec k/ Rzeszowa, prowadzący dr Anna Waligórska i mgr Karolina Kuncewicz - Szkolenie będzie się koncentrować na poznawaniu praktycznych sposobów i metod pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu na zajęciach lekcyjnych ( np. wprowadzanie umiejętności budowania wypowiedzi pisemnych , schematów budowania rozmowy, oprac
owywania sprawdzianów np.znajomości lektury). wiadomości zostały zebrane w pigułce tak , by każdy z uczestników mógł wykorzystac wiedze praktycznie podczas zajęć lekcyjnych

PLAN SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA – RZESZÓW
„Jak pracować z dziećmi
z autyzmem – najważniejsze strategie”- więcej na facebook- 
Przy okazji podpatrzyłam sobie, jak wyglądają blogi i co umieszczacie mamy- oj muszę trochę uzupełnić- np.: zebrać w całość wszelkie turnusy Magdaleny, podpowiedzcie, co byście Mili Czytelnicy jeszcze tutaj widzieli :-)
A jeszcze jedno Bogusia  udostępniła petycję http://www.autyzmstop.org/ już podpisałam, a Kto jeszcze?

A miał być post o niedzieli Madzi hmm, będzie, jak to Córka mówi - "później".
Tylko na koniec odrobina optymizmu i zdanie Mojej Córeczki, po powrocie z Kudowy:
podczas picia kakao, Córka odwraca głowę i mówi do mamy " o nowa fryzura"- choć Ona jedna zauważyła, że wreszcie dotarłam do Rafała po 2 
miesiącach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz