wtorek, 18 września 2012

Grupa Razem Łatwiej i nie tylko

W czasie gdy Magdalena z Tatą wyruszyli na turnus do Mielna, ja mogłam wreszcie pomóc w zdobywaniu środków na terapie grupowe i zakup materiałów dla "Naszych dzieci" z grupy Razem Łatwiej" na zajęcia.
Grupa została utworzona trzy lata temu, przez Rodziców niepełnosprawnych dzieci, młodzieży i dorosłych z naszej gminy. Między innymi dlatego mamy turnusy do Brennej, mamy muzykoterapię, była dogoterapia, arteterapia, zajęcia plastyczne i co roku piknik w Jeszkowicach dla naszych niepełnosprawnych dzieci. Zawsze miałam wyrzuty sumienia, że nie uczestniczę aktywnie z zdobywaniu środków, dlatego jestem szczęśliwa, że mogłam pomóc w niedzielę. Te wszystkie działania są charytatywne i podziwiam jak wspominałam Rodziców, którzy mimo własnych problemów potrafią zaangażować się społecznie w działania poprawiające życie naszych dzieci.
Matki i Tatusiowie działają prężnie i być może będziemy mieć swoje koszulki, w czwartek dopracowujemy "nasze" logo i ustalamy strategię działania na kolejny rok :-)
 Domowe wypieki
 A w galerii prace dzieci i ludzi dobrej woli przekazane na piknik

 Oczywiście pomagał Szymek, a potem pracował ze Strażakami



 A dzisiaj przejażdżka rowerowa i chwila na ćwiczenia

 zbiory z przejażdżki , już się suszą
A wieczorkiem gry planszowe- Piraci, i pali się- Szymuś dzisiaj wygrywał, tak jak ograł mnie
w Farmera
zapytacie co u Madzi?
spieszę z relacją:
video

z filmiku widać, jak łatwo Magdalena bez mówienia osiąga co chce,  wiemy, że ma mówić sama,
a nie łapać za rękę, ale my też popełniamy błędy.
Dzisiaj na basenie pływała Magdalenka, a na swoich zajęciach basenowych Szymon był wczoraj

Dzisiaj tez idę spać wcześnie, za podpowiedzią Małgosi- wypoczywaj razem z Synkiem :-)

4 komentarze:

  1. Fantastyczna inicjatywa , Aniu!!!!

    Kolorowych snów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobranoc - fajne to Wasze spotkanie, a i czas tylko z Szymkiem - bezcenny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaakie ciacho za 2 zł?Nic nie mówiłaś:)
    Miło usłyszeć Magdę :)))Małgorzata

    OdpowiedzUsuń