wtorek, 23 października 2012

Dzisiaj przyjechała Telewizja i nie tylko...

Dzisiaj przyjechała telewizja pytając o bloga, pytając o Madzię, zabawa jest przednia Magdalena dopadła torebek na początek. Ale o tym za chwilę, teraz... 
Wizyta u Lekarza po południu- dała oczekiwany efekt- zapalenie oskrzeli u Madzi- buuuuuu. 


Myślałby Kto, ze Magdalena boi się wejść do gabinetu Lekarza- chwilowe zacięcie
Na szczęście Dziewczyna czuje się świetnie, gdyż wieczorem zniosła jeszcze godzinę terapii na stole mimo tak wielu przeżyć. I oczywiście inne ważne wydarzenie:- Szymon otrzymał dalsze dwa wozy strażackie- dziękujemy Tajemniczemu Prenumeratorowi- to takie wspaniałe, ze Ktoś jest takim Dobrym Duszkiem 

Zdecydowałam wesprzeć ;-) medialnie kampanię Fundacji " Promyk Słońca" - na jednym wózku.
Sama pisałam niewiele o tej społecznej kampanii, w której zgłoszonych jest już 60 blogów, opisujących troski naszych Rodzin, ale i chwile radości jakie dają Nasze Cudowne Dzieci.
Oczywiście jak usłyszałam pytanie- dlaczego pisze bloga- zamurowało mnie, a przecież to takie proste, piszę dla Was abyście poznali nasze życie, pisze dla siebie pamiętnik z naszego życia, piszę dlatego, że w chwilach rozterek jesteście i potraficie wesprzeć i podtrzymać na duchu, dzielę się z Wami pomysłami naszych zabaw i zajęć z arteterapii. Piszę dlatego, że dzięki Wam mam wirtualne życie towarzyskie- poznałam wiele Fantastycznych Osób, z którymi rozmawiam na tak różne tematy, czytam inne blogi, które są również źródłem informacji, to dzięki temu, że prowadzę bloga, trafiliśmy do Prodeste i mogliśmy zdiagnozować Magdalenkę, jesteście Kochani Rodzice i Babciu :-) źródłem wiedzy jakiej nie daje lekarz, terapeuta

Uważam, że Fundacja "Promyk Słońca" wymyśliła świetny projekt, projekt, w którym możemy poznać Siebie, ale i umożliwić szerszemu Gronu poznanie Nas Wszystkich- naszego życia z niepełnosprawnością w tle, albo inaczej poznanie naszego życia z Wyjątkowymi Dziećmi, funkcjonującymi inaczej.
Spotkanie było bardzo miłe i energiczne jak to bywa z Magdalenką, która lubi mikrofon i interesuje się wieloma rzeczami na raz. :-), a między czasie opowiadając o naszym życiu, o pisaniu bloga, o tym jak Fantastycznie jest mieć taką wirtualną Rodzinę. Nie wiem jak zostanie to zmontowane, ale było miło 
i wesoło. Program pt. " Zdrowiej" ma być emitowany w piątek o 17.00 w TVP Wrocław 



Redaktor P. Katarzyna, Dzieci Moje Kochane, P. Miłosz- Operator, P. Agata i P. Marek  schowali się :-)
Ekipa, która przyjechała okazała się grupą ciekawych i radosnych ludzi, wyglądało, to tak jakbyśmy znali się całe lata rozmawiając, a przy okazji filmując. Mam nadzieję, że uda się rozpowszechnić działanie Fundacji Promyk Słońca z projektem, w którym bierzemy udział- zwrócić uwagę na życie naszych rodzin, być może znajdzie się jakiś Darczyńca, który wesprze, któreś z tych Cudownych Dzieci finansowo, umożliwiając np.: rehabilitację, albo opłaci np.: choć kilka dni pobytu w jakimś ośrodku wypoczynkowym dla Rodziny, aby mogła mieć swój urlop :-) Życzę tego Nam wszystkim :-))) trzymam kciuki za Każde Dziecko i Jego Rodzinę- wygrajmy wszyscy :-)
Byłoby cudownie, rozmarzyłam się- wygrajmy wszyscy i poznajmy się na prawdę :-)



To, tak na koniec proszę nieśmiało o wsparcie nas głosikiem :-) i jak możecie inne blogi też
Ranking blogów kampanii społecznej Na jednym wózku

poprzedni post o tym samym tytule, przepadł w odmętach internetu, stąd zmuszona byłam ów odtworzyć, za niedogodności z tym związane przepraszam

13 komentarzy:

  1. Wsparłam głosikiem:)

    Ja piszę bloga z takich samych przyczyn i również poznałam super ludzi dzięki niemu:)Inaczej by się nie dało:)

    Zdrówka dla Madzi życzę:)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, Monia Tobie również wszystkiego dobrego- przede wszystkim sił i wiary, ze dasz radę :-)

      Usuń
  2. Pierwszy wpis przepadł, ale powstał drugi. Dziękujemy za pomysł z mediami. W tej kampanii wszyscy jesteśmy Jedną Wielką Rodziną i jedziemy Na Jednym Wózku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękowania należą się Pani Agacie J. z Fundacji Promyk Słońca :-)
      wszystkiego dobrego dla Was i dla Nas w ten nowy dzień :-)

      Usuń
  3. FIU,fiu,fiu!!!:)
    Mogę dalej po imieniu?:)))Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta tv tak mnie zaskoczyła,że o najważniejszym zapomniałam:Magda zdrowiej!Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, tvp u nas nic nie zmienia ha ha

      Usuń
    2. mina Szymka nad wozami strażackimi - bezcenna! daj jakiegoś linka do tej telewizji, chętnie obejrzymy -pozdrawia-jedna z ciotek z wirtualnej rodziny

      Usuń
    3. Dobrze Ciociu :-D jak tylko ów sama ustalę :-)

      Usuń
    4. Witam,super niech nas będzie coraz więcej w TV!!!
      Tym bardziej,że aktorska uroda Magdy na pewno wspaniale prezentuje się na szklanym ekranie:))
      podziwiam pasję Szymka:O pozdrawiam :W:

      Usuń
    5. Zgadzam się po Programach ZPE w Olsztynie i podejmowanych tam akcji, przyszła kolej na Wrocek, może choć w ten sposób zwrócona zostanie uwaga na Dzieci i ich życie
      Tak pasja Szymka trwa 4 lata i nie przemija :-)

      Usuń
  5. Aniu piszesz najprawdziwszą prawdę, zapomniałaś dodać tylko, ze po pewnym czasie robi się to dla nas codziennością i pojawiają się wyrzuty sumienia, kiedy nie miałaś czasu napisać posta. Ludzie poznani w necie są wspaniali i bardzo nam pomagają. Poznałam świetnych ludzi, co więcej, niektóre przyjaźnie przeniosły się do reala. Znam osoby, które nie mogą pojąć tego, że można zaprzyjaźnić się wirtualnie i co więcej, pomagać sobie na wzajem. To bardzo cudna pomoc, pomoc najczęściej merytoryczna. Tego nie kupi się za żadne pieniadze!!
    Zdrowia dla Madziulki i buziaki dla Szymka!!!
    Jesteś wielką kobietą!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu Mamo cudownej Agi :-)Tobie i Aguni również zdrowia i wszystkiego najlepszego- poranne głosowanie już zaliczone ;-)

      Usuń