poniedziałek, 29 października 2012

Pewnego wieczoru, trzy kliknięcia...

Prędkość działania Mojej Panienki i Jej postanowienie osiągnięcia celu jest błyskawiczne, bolidy formuły jeden, są powolne przy sposobie działania Madzi :-)
Co zrobiła?
Kilka słów wstępu. Chłopaki pojechali na basen, a potem jak Synek będzie dobrze pływał i ćwiczył- do Kudowy- dotarli po kilku godzinach, gdyż warunki na drodze były bardzo trudne. A my mile spędzałyśmy wieczór słuchając muzyki, czytając bajki, robiąc masażyki. Gdy poszłam
do kuchni zrobić herbatkę, pozostawiając Magdulę w pokoiku, słuchającej bajki Pinokio taaaa
za chwilę słyszałam już śmiech w gabinecie- zobaczyłam tylko jak monitor robi się czarny,
a za moment już obraz był "przewrócony" na bok- Esc nic nie dał. Poszłyśmy do pokoju Madzi, poprosiłam, aby ułożyła puzzle i biegusiem poleciałam do kompa coś ustalić i wezwać pomocy
na FB.- pisząc od dołu do góry - tekst- trudne zadanie powiem w tajemnicy ;-)
za chwilę słyszę śmiech w łazience- pędem i.....Magdalenka dopadła do moich kosmetyków i już pomalowane miała brwi- równiutko tuszem, wróciłyśmy do pokoju i zmyłam ten "makijaż"
z buzi Magdulkii poszłam tylko wyrzucić wacik do kuchni...
za chwilę słyszę cudowny śmiech - tym razem w łazience do głosu doszły cienie do powiek
i pomalowany nos, tym razem już bez uśmiechu  ale nie zła, ani zrezygnowana, po prostu spokojna poszłam księżniczkę położyć umytą spać. Co nie było takie oczywiste dla Madzi, stwierdziła,
że o 22,00 fajnie skacze się na batucie i pojeździć na rowerze. Kiedy w końcu dotarłyśmy do pokoju Córci i łóżka Madzi... słyszę cudowny śmiech - Córeczka wstaje na łóżku i skacze radosna
i szczęśliwa, że wymanewrowała mamę już tyle razy w ciągu tak krótkiego czasu, ustaliłyśmy jednak, że już najwyższy czas na spanie i ma tylko Słoneczko wybrać książkę do czytania- wybrała "Zuzia idzie do dentysty", wyszłam tylko na chwilkę do łazienki umyć ręce,
a tu słyszę cudowny śmiech i książka ma oddarty kawałek strony. Nie poddałam się- powiedziałam tylko- to nie czytamy, tylko z masażykiem zasypiamy- ruch rytmiczny i "szuranie".
UFF Córka zasnęła, a ja dalej walczyłam z ustawieniem monitora ;-), pomagała mama Filipa,
za co dziękuję, ale ostatecznie  pomógł mi Brat- Córka zdążyła zrobić trzy kliknięta prawym klawiszem myszy zmienić ustawienia grafiki, rotację ze standardu na 90 stopni, a ja 2,5 godz. kombinowałam rozwiązanie.
Czyż nie jest szybsza i sprytniejsza niż szybkość bolidu i jego kierowcy ;-)
Dobrego dnia pędzę do szkoły w Oławie potem Wrocek- zajęcia z Logopedą

6 komentarzy:

  1. OJ tak, pamiętam dokladnie prędkość Madzi i brak swojego własnego refleksu z jedego z turnusów w Mielnie ;) Jak to tata Madziuli bezradnie stwierdził "Ja mam tylko dwie ręce a ona sześć..."
    :D
    Buziolki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko Anno...

    Madziu, zwolnij!!!!!!!:)

    Uściski dla Was, dziewczyny kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, masz mądrą Córkę, ona trzy kliknięcia w sekundę a Ty 2,5 godz i nie rozwiązałaś zagadki.
    By było śmieszniej, ja od wczoraj walczę z drukarką, którą ustawiła Justynka. Za chiny nie chce drukować, tzn drukuje ale co 5 wiersz.
    Buziaki dla sprytnej Madzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm Dzisiaj Magdalena zaprezentowała Tacie swoje umiejętności malarskie ;-() rozmawialiśmy 30s- próbowaliśmy coś ustalić- śmiech Magdy w łazience...
    Madzia ma nowy przydomek- śmiechodestuktor, dzisiaj też nie chciała położyć się do łóżka tylko - bawić z Tatą- nowa forma wydłużania czasu bądź ze mną :-) dobranoc
    drukarka mówisz - Dana nie pomogę- nie mam pojęcia - chyba,że to wina tuszu i trzeba wyrównać pojemniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oj dziewczyna ma poczucie humoru, trzeba przyznać..:) A z tym klikaniem to wierze, że to było niechcący, bo mi też się tak czasem robi i wtedy na leżąco serfuje po sieci, aż Sznupek nie przyjdzie i nie naprawi..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sznupciu- na szczęście Magdalena ma poczucie humoru :-)))))
      niechcący- pewnie tak- ale celnie- trudne zadanie dla mamy ;-)
      miło, że nas odwiedzasz :-)

      Usuń