piątek, 26 października 2012

Wagary????

Jako, że nie udało mi się wyleczyć Magdaleny bez zastosowania antybiotyku, ów teraz przyjmuje,
a tym samym od środy do wczoraj nie chodziła do szkoły, ale jeździłyśmy na terapie- do ASTO- po raz pierwszy turnus stacjonarny odbył się tylko, z niewielkim naszym, w nim udziałem- 6 godzin, wczoraj także spotkanie z P. Dorotą- Logopedą- widziałam duże zaangażowanie Magdaleny- nawet za bardzo nie miała czasu, żeby mi powiedzieć patrząc w oczy "na razie" ;-), ale ostatecznie powiedziała.
Drugie zajęcia z ulubioną Alą- podsumowane były krótko- Magda nie pracowała.
Obiecałam Córce, że pojedzie do Ali w czwartek, bo w poprzedni zajęć nie było- dotrzymałam słowa, ale dziecko było już zmęczone, po wcześniejszych zajęciach i terapiach.
Na turnusie spotkaliśmy Znajomych, o rany jak Dziewczyny urosły przez te pół roku- pozdrawiamy Emilko, Ida i Zuziu :-)

Arteterapia z Michałem- he he to Magda ową robi ;-) Michałowi, była super zabawa
Neurostrukturalna połączona z zabawą w zoo
Mój Cudowny Syn, też ma chwile na wypoczynek :-)
po terapiach, na stole, czyścimy stół- uczymy się ruchów okrężnych i to jedyne miejsce, gdzie używamy spryskiwacza

 W przerwie miedzy terapiami:
 A to Nieobecna Magdalena po zajęciach wczoraj u Ali- patrzy ale nie widzi - nie ma Jej.

Martwi mnie to, bo zaczęło występować częściej, poza tym dwa dni temu Koleżanka zapytała Madzię:
- Madziu jak Ci w tej nowej szkole?
- źle, bo Pani krzyczy
hmmm rozumiem, że dzieci są "trudne" dobra rzecz w tym jest taka, że Magdalenka potrafi powiedzieć choć zdanie o swoich emocjach i o tym co pewnie działo się chwilkę, ale jednak pozostało w pamięci.
Znowu wyrzuty sumienia mnie męczą- czy ja dobrze zrobiłam?
Na razie sala "ciszy" -bez dodatkowych bodźców wzrokowych i ruchu powodowanego przez dzieci z świetlicy- nie jest gotowa. Mam nadzieję, ze już niebawem będzie i świetlica zostanie przeniesiona...

A na chwilkę powrócę do poprzedniego postu: Przyjechała telewizja i nie tylko...
Dla zainteresowanych:
Emisja dzisiaj o 17.00 w telewizji lokalnej Wrocław, a w internecie te kilka chwil będzie można zobaczyć pewnie później w "Zdrowiej"

Kolejnym pytaniem w tym króciutkim wywiadzie było: czego potrzebujemy?
Żyjąc w takim tempie i ze swoimi problemami, po raz kolejny okazało się, że takie proste pytanie sprawia mi problem, przywykłam już że nie mamy wspólnego czasu z mężem dla siebie, że nie mamy wypoczynku, tylko wykonujemy zadania jakie postawiło przed nami życie, nie narzekam choć czasami jestem zmęczona rzeczywiście, teraz i swoje robi pogoda-zimno, dzień krótki, wietrznie i mokro mimo tego, że przecież jesień jest piękna i kolorowa :-)

wczorajsza droga do domu: mimo wiatru i mżawki ...
nieśmiało proszę o głosiki :-)

Ranking blogów kampanii społecznej Na jednym wózku
dziękuję i dobrego dnia życzę

6 komentarzy:

  1. U mnie nie pójdzie ,nie mam wtyczki:(((Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  2. od min 9,15 programu "Zdrowiej" jest o naszych blogach. zmontowane ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm- na razie w ogóle stronę wysypało i nie można wejść na stronę TVP Wrocław

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie z Twojego wpisu wchodzi to Zdrowiej,ale nie mogę zainstalować:(Spróbuj z własnej strony:)Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale polecam uwadze cały program P. Katarzyna S. prowadzi ciekawy program :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm małe sprostowanie konkurs trwa od września, a ja blog zaczęłam pisać od stycznia. Wiecie co dzisiaj obejrzałam ów program jeszcze raz- dziwne jest to że wszyscy wszystko wiedzą, a my dalej zostajemy sami z naszymi problemami.

      Usuń