środa, 28 listopada 2012

Informacja ;-)

Kochani dzień minął intensywnie, Mąż wyjechał stąd mam więcej przez 1,5 dnia zajęć,
ale jak nie padnę z dziećmi obiecuję wpis, bo działo się wiele i na szczęście obyło się bez spięć.
A przy okazji przez to, że miałam chandrę, mimo, że tylko czerwoną farbę, pomalowałam auto
i od razu zrobiło mi się lepiej, szczególnie, że wielu Młodych tatusiów ;-) i Ich synkowie
uśmiechali się jak widzieli nasze auto, jest szansa że będzie więcej pomalowanych samochodów ;-) choć Młode mamy nie patrzyły przychylnie ;-) ha ha ha

4 komentarze:

  1. mąż wyjechał...młodzi tatusiowie....to się musiuało dziać! Czekam na opis imocno pozdrawiam Aniołki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznupcia ha ha ha nawet mi to do głowy nie przyszło

      Usuń
  2. No no, facet wyjechał, a Aula z czerwoną farbą obok auta biega ...,i kręcą się młodzi obok ...

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze niewinną udaje, ze niby do głowy jej nie przyszło..:)
    No, ale raczej nie dowiemy się dzisiaj jak to było..:)

    OdpowiedzUsuń