środa, 14 listopada 2012

Madzia, rower i.....

Magdalena jak Wam wspominałam ma wiele terapii i cykl dnia jest dość intensywny, bo ćwiczymy też wiele w domu, ale są chwile gdzie Córka sama szuka sobie zajęć- a to karmienie lalek, a to bardzo głośne słuchanie muzyki i układanie zabaw do tekstu piosenki - jak np.: marsz lalek
i misów- zawsze tańczą z Madzią.
Choć niezmiennie jest skakanie na batucie, kołysanie na desce przy oglądaniu Uszatka czy innej bajki, którą Córka sobie wybierze, ostatnio dzięki podstawce- mamy rower stacjonarny i ów też wykorzystywany jest namiętnie przez Dzieci, nie tylko przy oglądaniu bajek, ale przed wyjściem





W oczekiwaniu na terapie z mamą

mandala koncentrująca- pracujemy  zapełniając małe powierzchnie




do szkoły jako poranna gimnastyka, po powrocie ze szkoły, gdy mama podgrzewa obiad, a to przed snem, żeby się wyciszyć ;-).

Moje samopoczucie dawno nie było tak beznadziejne, wyszła ze mnie cała energia, dzisiaj nawet
nie wyszłam na piękne jesienne słońce - podziwiałam je  spod kołdry- cóż zmogło mnie solidnie.
Ale teraz czas na kąpiel i masaż perełkowy w pianie.
Jakbyście pamiętali o konkursie w klikanie w pomarańczowy banerek - byłoby miło - to ten w kampanii "na jednym wózku"

10 komentarzy:

  1. Witam,kiedyś Bogusia napisała,że Magda ma aktorską urodę i to prawda:)Kiedy zobaczyłam zdjęcie Magdy na rowerze,wyobraziłam ją sobie w długiej koronkowej sukience z"bufiastymi rękawami"
    ( tak jak Ania z Zielonego Wzgórza)
    i w koronkowych rękawiczkach,na takim "dziewiętnastowiecznym"pojeździe:)
    Jakie skupienie przy pracy i jaka radość w kąpieli:) pozdrawiam :W:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uroda...., jest też filmik wiosenny- właśnie w sukience i kapeluszu- spróbuję odszukać. Skupienie niestety tylko na 3 minuty ;-)

      Usuń
    2. rzeczywiście napisałam tak kiedyś i mogłabym napisać to jeszcze raz! Aniu zaglądam na bloga klikam i pamiętam o Was

      Usuń
    3. dziękuję, pamiętamy z wzajemnością :-)

      Usuń
  2. Fajnie taki rower stacjonarny, ja tez zastanawiałam się nad kupnem Kamisiowi takiego treningowego dla dzieci, ale on do roweru nie za bardzo, wiec nie wiem, czy nie bedą to zmarnowane pieniądze, a z drugiej strony może w domu łatwiej by go bylo nauczyc pedałować? Sama nie wiem.
    Taka mała trampolinka to też świetny pomysł, my mamy dużą w ogródku, ale teraz Kamiś rzadko korzysta z powodu pogody, za to do skakania wykorzystuje moje łóżko :-)
    A te mandale to do czego służą? Gdzie je można kupić?

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JOl- nasz rower stał w garażu 3 lata- za nim Magdalena doszła do wniosku, że chce jeździć; pedałowanie to naprzemienność i współpraca półkul mózgowych, przy Madzi problemach z ciałem modzelowatym- jest to jedno z ćwiczeń ;-)
      Mandale- jakbyś chciała wiele wzorów znajdziesz w internecie, ale sama możesz narysować wiele dużych kół i zamiast rysować na formacie A4/, Kamis może rysować w kołach, jest to rysowanie, malowanie twórcze, mandale malowane farbami, czy pastelami są bardzo ciekawymi pracami :-)Koła mogą być bardzo duże- na środku kartki można usiąść i też tworzyć, mandala jest też rysunkiem terapeutycznym, używane kolory mogą powiedzieć czy coś jest w emocjach....dlatego mam książkę Koryny Opali Wnuk- gdzie jest jeden rozdzialik na temat mandal; jak mam chandrę sama rysuję mandale- wyrzucając z siebie pewne złe rzeczy/ a potem palę mandale, nigdy żadnych prac nie wyrzucam...

      Usuń
    2. Kamis nie uzywa kolorow w ogole, najchetniej rysuje olowkiem lub dlugopisem. Poczytam o tych mandalach, dzieki :-)

      Usuń
    3. kup pastele olejne lub węgiel, niech próbuje innych rzeczy :-)/ inne struktury, ważne żeby były duże powierzchnie :-)

      Usuń
  3. Klikam codziennie.....obowiązkowo..:)

    OdpowiedzUsuń