poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kiermasz świąteczny

Jak co roku, "Grupa Razem Łatwiej" została zaproszona na kiermasz świąteczny, organizowany przez Sołtysa Ratowic.
W tym roku i ja miałam możliwość wesprzeć nasze - rodziców cudownych dzieci działania
w zbieraniu środków na zajęcia i rehabilitację - choć obecnością, ale zdradzę Wam, że wystawiane były rzeczy piękne wykonane przez niektórych rodziców i dzieci, nawet moja Teściowa- pomogła jak umie- wykonała prześliczne haftowane i wyszywane bombki, za co jej bardzo dziękuję- bo Babcia chce pomóc nam, ale nie zawsze wie jak, podejrzewam, ze wielu jest takich Ludzi, pytających- jak pomóc? Ten temat rozwinę kiedyś...,

Prawdziwa chatka z piernika


na drogę dostałam - tajemniczy eliksir- napój grzany Sołtysa ;-)
Dzisiaj wracam do kiermaszu, pogoda nie była sprzyjająca- padał po prostu deszcz- mimo tej aury zjawiło się trochę chętnych chcących wspomóc, ale i kupić prezenty i drobiazgi pod choinkę.
Tak dużo dobrych rzeczy się dzieje..., Pracownicy Biblioteki Publicznej w Czernicy- cały swój zbiór środków przekazali na rzecz naszego Stowarzyszenia- właściwie dla naszych dzieci - dziękujemy.
Aaa chyba, nie wspomniałam Wam, Grupa Razem Łatwiej- złożyła dokumenty i utworzyła "Razem Łatwiej- stowarzyszenie na rzecz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych w Gminie Czernica".
Nie czekamy z założonymi rękami staramy się działać zdobywać środki, bo wiemy, że jest trudno,
ale uwierzcie w naszej gminie jest ponad 140 osób niepełnosprawnych - warto sobie pomagać.
Dobrego dnia POMAGAJMY SOBIE

7 komentarzy:

  1. Aniu, super czytac takie informacje. Dobrze, ze się orgsnizujecie, razem jest łatwiej - w tym tkwi sedno.
    Ściskam Was mocno, dziewczyny i chlopaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też był szkolno-świąteczny kiermasz. Niestety z wiadomych powodów nie mogłam w nim z Justynką uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy tylko to i ąż to co możemy :-) Justyś zdrowiej

      Usuń
  3. Fajna sprawa z takim kiermaszem..:) Bardzo mnie jednak ciekawi zawartość butelczyny? Bo nie wiem czy chwalić waszego sołtysa czy tez nie..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwalić :-) wino grzane - jak nie lubię alkoholu, tak ten napój po powrocie do domu mile mnie zaskoczył smakiem i aromatem ;-)

      Usuń