sobota, 22 grudnia 2012

Komunikat ;-)

Post świąteczno-życiowy obiecuję popełnić przed wyjazdem, ale rzeczywiście hmmm jak nie zasnę znowu :-(

Na razie karpie pływające w wannie mają już imiona:
 Fredek, Forfecel, Litek
prawda że cudnie :-)
poza tym chyba się starzeję ;-) popatrzyłam na karpie w wodzie i jakoś tak sobie pomyślałam- może niech teraz pływają, a po świętach je wypuścimy....

A od Magdalenki znowu usłyszałam wczoraj jak spaliłam marchewki/ zablokował się palnik ;-(/
- Mama jak Ty gotujesz, oj fatalnie, fatalnie, i były jeszcze trzy inne wersje/ matka, mamusia/
Tato słyszał to pierwszy raz- więc ze śmiechu spadł z łóżka

a dzień wcześniej Syn:
- proszę zrób mi jajecznicę, a jak wyjdzie Ci, to zjem nawet dokładkę :-)

ale rodzinka ;-)

4 komentarze:

  1. Aniu rodzina super ;) Ja czasem jak oglądam serial rodzinka pl to momentami czuję jakbym brała w nim udział ;-)
    Buziaki kochani i Zdrowych, Wesołych Świąt Wam życzę.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy Elu, wzajemnie- nie znam może kiedyś obejrzę ;-)Wzajemnie Elu

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiamy całą Waszą Rodzinkę włącznie z rybkami w wannie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze syn wie jak z mamą rozmawiać.....:)

    OdpowiedzUsuń