niedziela, 20 stycznia 2013

Babciowo i Dziadkowo ;-)

Laurki wręczone, życzenia złożone, to lecimy na wieczorne granie i sanki. W parku jest mimo chłodu przyjemnie, świecą latarnie i na sankach wieczorną porą można pojeździć i pozjeżdżać na ślizgawce




ulubione koło z kuleczkami :-)


 Choć zmarznięci, ale zadowoleni wrócili do mieszkanka i po kolacyjce spanie. Dzisiaj od rana sanki- hmm tylko góra parkowa jest wysoka i trudno się wchodzi- lepiej zjeżdżać ;-)
Jeszcze basen, obiad i wracamy do domu, mama chyba odpoczęła i poczuła się lepiej, można zaczynać kolejny tydzień zadań i wyzwań :-).


4 komentarze:

  1. Oooo dzien dobry w niedzielny poranek, przynajmniej u mnie jeszcze rano..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem Sznupciu dla Ciebie i Sznupka dobrej calusińkiej niedzieli :-)))

      Usuń
  2. Cześć Aniu,właśnie oglądałam zdjęcia.Rozpłakałam się,jak zobaczyłam zdjęcie Magdy i babci,tak jakbym zobaczyła swoją mamę.Brakuje mi jej i dzieciom też,zwłaszcza w takim dniu jak jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie - dzieci wyszalane , mama podkurowana- zdrowiej solenizantko :-)

    OdpowiedzUsuń