środa, 2 stycznia 2013

Hmm Moja Córka ma wyostrzony dowcip :-)

Gdy szofer mama przyjechał po Córkę do szkoły- zobaczył zadowolone dziecko, uśmiechnięte układające paletę z Epideixis - Pani powiedziała, ze Madzia to zna - tak zna, bo pracujemy w domku na tej palecie- to tak z wieści ze szkoły.
oczywiście do tego mamy ponad 20 różnych tablic- tego w środku ;-), a tutaj tylko wrzucone krążki na miejsce/

A dowcip-... gdy już siedziałyśmy w aucie, na pierwszym skrzyżowaniu usłyszałam:
- Stara mama- śmiejąc się zawołała Panienka.
ok niemłoda, ale zaraz stara? włączyły się wszystkie lampki- choć kilka miało przepalone obwody
- dlaczego tak myślisz?
- Bo jesteś stara.
Pewnie w szkole rozmawiali o starym i nowym roku, dedukuję, może stąd
- stary facet- woła dalej- a drogą szedł chłopak- młody he he
- stara pani z torebką- słyszę dalej
- stary dziadek....
- Magdalena- nie wytrzymałam- czy Pani mówiła coś o starym roku, że w nowym jesteśmy starsi?
- śmiejąc się coś odpowiedziała zmieniając temat- nie ta muzyka.

mam nadzieję, że po: fatalnie gotujesz, jesteś beztalencie kulinarne; mama jak parkujesz?  Jak jedziesz? i dzisiejsze "stara mama" nie będzie początkiem pogłębienia się depresji ;-), bo leczenie.... dobra wzięłam leki uciekam do dzieci i kurować się ;-)


A wracając do tematu starości ;-)
Pani pedagog, której opowiadałam dzisiaj o wczorajszych wyczynach Córki zadała pytanie Madzi:

-Madziu  a Ty?
- Ja, też jestem stara - oparła i poszła na zajęcia do P. Dorotki- ćwiczyć miny.

czyli krok  do przodu :-) starzy/ starsi/ jesteśmy wszyscy :-)

3 komentarze:

  1. :-D Madzia dowcipnisia , :-)))- moj kolega mi opowiedzial ostatnio , ze jako dziecko widzac blond kobiete po drugiej stronie ulicy , a zarazem trzymajac swoja mame za reke, zapytal- "mamo , czy nie moglabys tak pieknie wygladac jak tamta pani??" - do teraz mu to wszyscy wypominaja :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy moja mama zakomunikowała mi - 16latce - że będe miała braciszka - Ja odpowiedziałam mojej 37 letniej rodzicielce - a czy ty nie jesteś na to aby za stara???...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha ha - dobra nie przejmuję się ;-)
    lustra już zakleiłam ;-)
    nie zmienia to faktu, że mimo wieku he he he najbardziej brakuje mi naszego malowania i coś jutro wymyślę- tak noworocznie...

    OdpowiedzUsuń