niedziela, 13 stycznia 2013

Niedziela - idziemy na sanki i...


Jak widać zabawa Dzieciom się podobała, ale nie wiecie ile czasu i nerwów niepotrzebnej złości zużyliśmy wszyscy za nim Magdalenkę i Szymka udało się przekonać do wyjścia z domu. Magdalena najpierw zrobiła się nagle głodna, potem senna, potem chciała kakao, a potem powiedziała, że nigdzie 

nie idzie mamy włączyć Jej przeciwieństwa i zagadki. Niestety ostatnio "chwilę więcej"  w czasie doby pojawiły się filmy w telewizorni ;-). Szymek zaś wymyślił, ze On idzie z Koleżankami na spacer, potem, że musi zrobić laurkę- bo przecież idzie na urodziny Koleżanki/ wczoraj był na urodzinach Kolegi/- ale ostatecznie wszystko udało się ogarnąć i większość rzeczy zrealizować. Magdalenka teraz pływa na basenie z Tatą, Szymek hula na urodzinach, a mi moje godzinne leżenie w wannie z książką w ręku skończyło się- książka wpadła mi do wody bo zasnęłam....
P. S. pamiętam o poście Straż pożarna z wysp wielkanocnych hmm miał być w środę wieczorem...
Udanego wieczoru

4 komentarze:

  1. Dobrze, że finał był taki piekny po bojach:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze dzisiejsze wyjście na podwórko także nie należało do łatwych: tego nie ubiorę, tego tez nie, nigdzie nie idę itd.
    Skąd ja to znam co opisałaś!!!
    Jedynie nie mam nawet tej godz w wannie, bo mała mnie pilnuje, bym przypadkiem drzwi nie zamknęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś wszyscy na sankach :)
    U nas akurat wyjątkowo problemem było nie tyle wyjście, co powrót do domu - skończyło się tym, że niosłam w jednej ręce sanki, w drugiej krzyczącego na całą okolicę Adasia. Ale poza tym było miło.
    Magdalence widać też się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha finał kąpieli- zasnęłam i utopiłam książkę w wodzie, powroty i wyjścia- nigdy nie wiesz co będzie- a z drugiej strony...., czy my czasami nie oczekujemy zbyt wiele od naszych dzieci? = traktujemy Je jak Siebie- będących na wysokich obrotach.....- nie wiedziałam że ta cisza w domu- będzie jak wyłączenie radia... Dobrego poniedziałku :-)

    OdpowiedzUsuń