piątek, 12 kwietnia 2013

Bo co tu zrobić???

Miało być jedno, będzie drugie, gdyż życie pisze scenariusze... A podobno trzynasty jest jutro...,
Wiedziałam, że dzień będzie ciężki emocjonalnie dla Magdaleny, gdyż padał deszcz...
Panienka, gdy po Nią przyjechałam już była nabuzowana- niestety panie nie schowały parasoli...,
a wyjście na zakupy/ dzisiaj kupowanie chleba i w szkole zajęcia z nowalijkami i samodzielne robienie kanapek- było udane/- też było w deszczu, czyli w koło pełno parasoli... Nazywanie kolorów i kto idzie, w końcu jednak córkę przerosło, i to już w aucie podczas 40 min jazdy,
i nawet śpiewanie piosenek, które zwykle Panienkę radowały- dzisiaj śpiewane były przez łzy.
A gdy wyłączyłam odtwarzacz, było tylko gorzej Magdalena zaczęła gryźć rękę i żadne znane mi hasła i zwracanie uwagi na problem nie dały rezultatu, więc ryczałyśmy obie już w domu.
Bo co tu zrobić?
Zaraz jedziemy się rozluźniać na integracji sensorycznej. A z dobrych rzeczy nie spaliłam dzisiaj obiadu :-),
ale rozwaliłam bramę wjazdową... nie pytajcie jak, jestem genialna i jak zaraz nie wezmę urlopu,
to jutro nie wychodze z domu
A jeszcze jedno, załatwiłam wreszcie skierowanie do poradni hematologicznej dla Magdaleny, choć znowu nie miałam kompletu dokumentów

4 komentarze:

  1. Szkoda, że Panie w szkole nie potrafią dostosować się do wymagań dziecka z którym pracują. Mam nadzieję, że integracja poprawi Wam obu nastroje! Jutro ma się podobno już rozchmurzyć :)
    Przytulam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Godzina zajęć minęła, ale nie minęło zainteresowanie torebkami i umawianie się z Magdą- gdzieś poszło w las. Zrobiła się Panienka-... za wszelką cenę osiągnę swoje-...
    Teraz zasnęła- wiem, ze ta pogoda wykańcza wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda koszmarna,działa depresyjnie :( Czuję się jakby uleciało ze mnie powietrze, tak jak zmięta szmatka, cała jak z waty, zupełnie bez mięśni, OKROPNE :((
    Czekam poprawy pogody, a wraz z nią i samopoczucia.
    Życzę Wam i sobie aby jak najprędzej zrobiło się ładnie :)) Musimy przetrzymać !!! :W:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :W: i wzajemnie po 2,5 godz. drzemce Magdalenka wstała :-)

      Usuń