poniedziałek, 8 lipca 2013

Tak wakacyjnie ;-)

dzisiaj mama "dopieszcza mnie" zasadami na obrazkach"

wszystko ma być w jednym miejscu- to po rozsyłanej kaszy mannej i czereśniach po kuchni


jesteś zła- uderz poduszkę- gdy rozwiązywałyśmy zadania przy stole, a ja wściekałam się


w kubku jest tylko picie- gdy przy śniadaniu wrzuciłam do taty herbaty sucharka


ale jak chciałam bajkę- nie potrzebowałam ponaglania w wykonywaniu zadań i jedzeniu obiadu ;-)

tylko usłyszałam chcę, to mówię z obrazkiem w tle.

W rytmach:bańkę łap

 jedziemy na basen
 tworzymy w domu
 Lalki zrobione na turnusie z Michałem- najpierw były to Kasie i kot, dzisiaj rano tato, a po południu mama usłyszała od Madzi: "mama i tata razem"- niech mi ktoś powie, że dzieci nie widzą wszystkiego.....
 zamiast gryźć ;-) postanowiłyśmy popracować ;-) poszło ciężko, ale motywacja bajka ;-)- uszatek

zaraz jedziemy po Szymka, obóz dobiegł końca

2 komentarze:

  1. mama i tata razem- pięknie to Madzia powiedziała. Zdjęcie Goldiego z bańką oczywiście zachwyciło moich chłopaków- do zobaczenia kiedyś już z Szymkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno :-)Bogusiu jakbyś szukała okularów Stasia- wczoraj znaleźliśmy je u nas

    OdpowiedzUsuń