poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Brenna dzień pierwszy ze Stowarzyszeniem " Razem łatwiej"

Ostatecznie pojechaliśmy w trójkę dzieci i ja. Pogoda piękna, droga może być,łatwo trafić nawet bez nawigacji/ zresztą wolę zwykłą wydrukowaną mapę/-mając dobrą pamięć i patrząc na znaki. Auto wzbudzało na autostradzie zainteresowanie ;-), jak nas Ktoś dogonił ;-)
 do myjni nie jedziemy, ale trzeba było się gdzieś zatrzymać do fotki
 Mama ogarnia pokój dzieci z telefonem wysyłają sms-y
 w drodze na basen
 a to już zabawy w wodzie
A teraz trochę faktów. Droga mijała właściwie bez problemów, słuchając piosenek dzieci, śpiewając
z postojami na siku- wołane :-). Ale obiad niezjedzony, bo rosół jest niejadalny ;-), ale mimo zmęczenia idziemy na lody do cukierni Bajka- mniam mniam
kolacja - dała się namówić Panienka na dwie kromki chleba z nutellą/ nie jadła jej ponad pół roku/.
Szymek pomaga- jest wspaniały, a  i Madzi wymyślił nowy przydomek: Królewska stopa ;-) bo butów sama nie chce ubierać.
Ale hasło: jesteś zła uderz poduszkę niestety jest w obrocie, pranie już tez robiłam niestety bez miski ciężko, to wychodzi, ale damy radę- kupimy miskę, a i sandały Szymkowi, bo stare się rozpadły.
Teraz 8.15 pierwsze zajęcia- gimnastyka przy muzyce- Szymek zabrał Magdalenę i plecak z zapasowymi ciuszkami i z krótkofalówką na szyi- trzymając Siostrę za rękę powędrowali razem na ćwiczenia.
Widok wspaniały Magdalena słucha brata i patrzy w Niego jak w obrazek- uśmiechnięci zadowoleni, bo bez mamy.
biegnące małe dwa punkciki- to dzieci ;-) i wołająca Madzia- biegniemy, żeby się nie spóźnić

Jest to pierwsza taka próba, którą wykorzystam na te napisanie tych słów do Was, dla siebie kąpiel,
a i coś muszę zrobić zdalnie dla męża :-)

5 komentarzy:

  1. Ty sie moze publicznie nie przyznawaj, ile na autostradzie wyciagalas ;) Dzieciaki rosna... Fajnie, ze Magdalena ma takiego super brata - opiekuna. Korzystaj z chwil wolnosci, nalezy Ci sie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego turnusu Aniu!!! Auto piękne, jak zawsze :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No taki brat to skarb :) pozdrawiamy Was serdecznie z wietrznego morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepszej pogody, tak Skarb, ale hmm jest za mały na taką dojrzałość...Boję się o Jego emocje...

      Usuń
  4. ha ha sprawdzam tylko nowe hamulce i opony ;-) a i nowy układ kierowniczy

    OdpowiedzUsuń