czwartek, 22 sierpnia 2013

Jest taki blog... i rzeźbiarz

których uwielbiam - cudowne zdjęcia i tak jakoś miło i bajkowo jest u Jo- zapraszam i Was- teraz temat
mi wyjątkowo bliski- http://zwidokiemnaobelisk.blogspot.com,

Na święto, to wybiera się też Cudowny Polski Rzeźbiarz - Wojciech Dzienniak  - to wyjątkowy człowiek, który wykonuje rzeźby różne, dla mnie wyjątkowo wyraziste, bo taki jest ten Człowiek... zapraszam na jego stronę, ale i stoisko w Bolesławcu właśnie teraz - od piątku 23.08 do niedzieli 25.08



to tylko namiastka, ale to moje ulubione, choć są i inne już w prywatnych zbiorach..., 

7 komentarzy:

  1. dzieki za podzielenie sie linkami :-) - blog naprawde ma dusze , a pan rzezbiarz - interesujacy, choc nie w moim klimacie - duzo bardziej podobaja mi sie jego rysunki od prac 3d - chocnapewno robia zupelnie inne wrazenie "na zywo" niz na zdjeciu. - Aniu, czy ty tez konczylac studia plastyczne?buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aniu- ja jestem bardziej przyziemna ;-) Skończyłam Akademię Rolniczą i Akademie Ekonomiczną ;-)- podyplomowo - ale w ziemi jest glina ;-)

      Usuń
  2. Aniu dzięki za linki- z blogów można się wszystkiego dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma za co :-) dzielę się tym co sama lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próba Ognia....http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/anna-dymna-spotkajmy-sie/wideo/wojciech-dzienniak/4384221?start_rec=8

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu od Anioła, bardzo mi miło, że lubisz zaglądać i że chcesz się dzielić ;), rzeźbiarz i Jego dzieła interesujące, ja postaram się kilku takich "naszych" pokazać, jak się uda, to może do końca roku, bo o jednym to już przeszło rok piszę i zawsze coś ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo to ja Ci dziękuję, bo dzięki Tobie mogę być w innej krainie

      Usuń