środa, 11 września 2013

Naukowe doświadczenie ;-)

Po powrocie ze spaceru, Magdalena dojrzała wiadro z wodą, szybko wrzuciła do niego kamień...,
- kamień nie umie pływać.
Krótko i na temat stwierdziła,
O naszych tańcach z Geni Dudki i wycieczce do Książa napiszę wkrótce, na razie jakoś mi brakuje czasu,
tu wizyty lekarskie, tu orzecznictwo, tu Gmina, tu szkoła, tu zajęcia, przygotowania do wyjazdu na turnus, zaopatrzenie w leki i mnóstwo bieżących spraw jakoś zabiera czas.
Pozdrawiam zabieganych Rodziców :-) i Tych mniej zabieganych również :-)

7 komentarzy:

  1. czuję się pozdrowiona, bo ja z tych zabieganych: w tym tygodniu mieliśmy cztery zebrania w przedszkolach i w szkołach, a to dopiero połowa tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak czasu we wrześniu to normalka Aniu, rozumiemy, bo w całej Polsce to samo:) Całuję Was Dziewczynki Kochane!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Kochane Olsztynianki, poczytałam u Was podobne zabieganie, a może i większe, nadzieja w tym, że kiedyś zwolnimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wrzesień dla nas wszystkich jest taki sam czyli "zabiegany":)Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam i u Ciebie Danusiu przepychanki o wspomaganie....

      Usuń
  5. Ja z tych, co już zwolniły. Ale pamiętam jak było. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj 13 :-) miło, że są wśród nas, Ci którzy zwolnili, ale po Twoich Podróżach czas wytchnąć :-)

      Usuń