czwartek, 10 października 2013

Niejadek

Był Tadek niejadek, w naszym domu zamieszkała Panienka Magdalenka- Niejadka ;-). O wybiórczości pokarmowej w pełnym słowa tego znaczeniu nigdy nie mogłam powiedzieć, mimo, że do szkoły przez ponad rok było tylko codziennie: podwójna kromka razowego chleba z masłem- prawdziwym i pasztetem z indyka oraz pomidory....,  właściwie Magdalena jadła wiele, treściwie i dużo. Teraz mam problem, prawie wcale śniadań w domu, w szkole jedzenie skubane, obiad rzadko, nawet to co lubi, kolacja hmm w ogóle.
Nie rozpaczam za bardzo, gdyż Panienka dużo pije, a może mniej je bo dojrzewa, nie wiem...
Jedno jest pewne, w nocy jak jest głodna jest w stanie się obudzić i zjeść suche chrupki kukurydziane/ śniadaniowe/ , a może powinnam nauczyć się gotować? ;-)
i tym optymistycznym akcentem idę do dzieci- pora na kąpiel i bajkę, a może wyciszymy się dyskoteką ;-),
 w końcu po zajęciach we Wrocławiu, w dniu dzisiejszym Magdalena jest zmęczona :-), a zabawa...- stanęło na przebierankach;-)


miałyśmy iść do parku, ale mama zapomniała wziąć kurtki....
Jutro zaczynamy zajęcia z SI z naszym Zawodowcem

6 komentarzy:

  1. Znam ten ból i nie zazdroszczę bo sama jeszcze nie dawno to przeżywałam, ale ostatnio stwierdziłam że Bisiek utył w nózkach tyci-tyci ale zawsze to coś :) szczególnie ze długo była tendencja spadkowa... ktoś powiedział mi że człowiekowi co 7 lat zmieniają się smaki i całkowicie zmieniamy jadłospis - pomaga choć nie zawsze
    życzę i Wam stabilizacji
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na niejadka dziewczynka ładnie wygląda. Myślę, że to przejściowe i apetyt wróci.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyna, ładnie wygląda szczególnie ze swoim filmowym grymasem - mającym być uśmiechem :-)

      Usuń
  3. Wyciszająca dyskoteka ???
    hmm o tym nie słyszałam :-)
    Mama daj znać jak Ci poszło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha - masz rację Mama
      ale zmęczenie zrobiło swoje, po wygibasach szybko
      Panienka zasnęła i nie tylko Ona

      Usuń