poniedziałek, 20 stycznia 2014

Jak to jest.....?

A właściwie dlaczego tak jest? Od wielu lat marzyłam, o tym, aby choć w wieczór moich urodzin wyjść z mężem gdzieś, gdy była Mama........, kilka razy to się nawet udało zrealizować. choć kilka chwil, ale jednak. Teraz gdy chciałam iść na "Hobbita" do kina okazało się, że mam iść sama .....

nie chcę tak, takie rozwiązanie jest do niczego...../ to tak w skrócie, bo mąż usłyszał więcej/, miałam pretensje do całego świata, że nie możemy nawet chwili być we dwoje....

Gdy w sobotę powiedział, że na poniedziałek jest opieka dla dzieci i możemy iść do kina razem....,
Nawet obecność mojej Wspaniałej Kuzynki, nie zmieniła mojej decyzji...
ja stwierdziłam, że nie chcę wychodzić z domu, że nie wiem, czy sobie poradzą, nie wiem, czy......
że w sumie, ten film możemy obejrzeć w domu, że nie usiedzę nawet minuty na seansie myśląc
co dzieje się w domu....
Krótko Anka źle z Tobą, - nie potrafisz wyjść z domu po zmroku, w innym celu "niż dzieci, dla dzieci....."
Dlatego koniecznie, gdy macie taką możliwość, lub tę możliwość musicie!!! poszukać,
odcinajcie jak najszybciej pępowinę ;-)
Ja ten moment przegapiłam, co wcale nie eliminuje próby zmiany tego stanu. Bo przecież przede mną wiele lat troski i opieki, a siły na to wszystko trzeba mieć....
Kwiaty i głos "pokory" od Kasi, a "szczęśliwa czaszka ;-) od Kochanej Rodzinki :-)

Zostaliśmy w domu, nawet więcej mąż wziął dzień urlopu, kilka godzin byliśmy razem- w domu,
to były nasze chwile :-)
Dzień dzisiejszy był bardzo miłym dniem, wspólnie zrobiliśmy tort orzechowo-makowy z bitą śmietaną, dzieci zaśpiewały sto lat, a mąż zagrał owe/ tym razem/ na flecie, Szymek próbował grać na keyboardzie, dostałam mnóstwo życzeń, a przede wszystkim dzień spędziliśmy pogodnie
 i radośnie mimo deszczu i chłodu za oknem.
 Dzisiaj jestem szczęśliwa :-)

10 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby tych szczęśliwych dni było wiele,
    ale również życzę aby Twój mąż częściej porwał Cię na wypady sam na sam
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Odnajdywania samej siebie w tej niełatwej codzienności i spełniania choćby tych malutkich marzeń :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak trzymaj!!!Wszystkiego najlepszego!Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. trzymam ;-) warunki pogodowe były pretekstem pozostania dzisiaj z dziećmi w domu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiechu i tych chwil dla SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Wielu szczęśliwych chwil, zarówno tych w domu, jak i poza nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale chyba wolę zostać w domu- ech ta środa dała mi popalić

      Usuń