sobota, 29 marca 2014

Ktoś kiedyś...

Ktoś kiedyś mnie zapytał,
czy w domu tez musi mieć pani oczy w okół głowy i nie spuszczać Madzi z oczu?

Odpowiedziałam- bywa różnie, ale mamy chwile wytchnienia ;-) Madzia lubi swój pokój, lubi oglądać zdjęcia książki, lubi swoją szkatułkę ze skarbami, czy słuchając swoich płyt, czy układając puzzle, czy karmiąc misie,czy bawiąc się na ipodzie, czy..... często zostaje sama przecież ja muszę prowadzić dom i dbać o brzuszki rodzinki ;-), a dzisiaj czyściłam klatkę Tuptusiowi i wystarczyła chwila....
Dzisiaj jednak moja Księżniczka udowodniła, że nawet na sekundę nie może zostać sama, aby nie wykazać się samodzielnością ....
Ten uśmiech i oczy mówią wszystko....
ja nawet nie wiem, gdzie był tusz w łazience, tylko usłyszałam:
- mamo maluje się rzęsy i brwi, nie usta i nos

11 komentarzy:

  1. Cudnie! 100 % zadowolenia wypisane na buzi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwa i to najważniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak moje kochane Panie- szczęśliwa zadowolona, ale taki wyraz twarzy często gości na twarzy Księżniczki- ZWŁASZCZA GDY ROZRABIA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęście na twarzy i iskierki w oczach. :) Dziewczyna realizuje swoje marzenia, może łobuzuje, ale jaka to frajda :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie szczescie !!!!! nawet jak lobuz - to dla takich usmiechow i iskierek w slicznych oczach sie zyje - i dla pomalowanych nosow troche tez!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak szczęśliwe i radosne dziecko- Panienka :-)) a przecież o to chodzi :-)))- o tę radość- tak malowanie to nasze ulubione zajęcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze też, ale Adaś wybiera raczej malowanie na kartkach ;)
      Madzia wygląda super - przebrała się po prostu za pirata. Charakteryzacja perfekcyjna. Ma zdolności dziewczyna.

      Usuń
  7. Własciwie wyglada jak ksiezniczka Amidala :-). Pieknie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amidala była piękna ale fikcyjna ;-) Madzia jest prawdziwa :-)
      piękna :-)) dziękuję za wpis Iza :-)

      Usuń
  8. ha ha, pięknie!! :) Prawdziwa kobieta!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak prawdziwa Kobieta, nie dająca sobie rozczesać włosów i nieznosząca ja kleją się jej ręce, ale usmarowana od ucha do ucha jak najbardziej :-))

    OdpowiedzUsuń