wtorek, 3 czerwca 2014

Kulinarnie....;-)

Wieczorna rozmowa:
-Magda co robisz?
-gotuję, ooooooooo przypalam- ogromny śmiech i przekręcane pokrętła kuchenki -z pokoju Madzi gdzie stoi jej kuchenka
- a co przypalasz?
- kaszę dla Tosi

A rano:

zgadnijcie, jaki zapach rozchodził się dzisiaj w mojej kuchni????
oczywiście - spalenizny- cóż kasza jęczmienna spalona ;-(
  • Gosia MarkowiczBogusia BudnaMagdalena Korpysa i 3 inne osoby lubią to.
  • Paweł  najlepszym szefom kuchni się zdarza ))
    7 godz. · Nie lubię · 1
  • Adam: tak , ale nie codziennie ;))))))))))))))))))
    4 godz. · Nie lubię · 1
  • Paweł  Oj tam oj tam ....
    4 godz. · Nie lubię · 2
  • Anna Anioła hmm ponabijali się Panowie, to proszę wykazać się lepszymi zdolnościami, chętnie wproszę się na obiad 
    4 godz. · Lubię to! · 2
  • Przemo 
    50 min · Nie lubię · 1
    ale obyło się bez z interwencji Straży Pożarnej?

  • w takich przypadkach radzę sobie sama, w końcu mam gaśnicę w kuchni 




Żartów nie koniec

co do czego pasuje?

Magdalena- dobrze dobrała obrazki, ale zbudowane zdanie, gdy mama odwrotnie położyła obrazki jest genialne ;-)

-Jak Ktoś jest gruby, to zjada czekoladę ;-)
mam wreszcie wytłumaczenie ufff
i dalej, a właściwie na koniec
-Magdalenka co robi policjant na służbie:
-gra w piłkę
co robi?????
- pije wino
co robi?????
-je winogron
co robi?????

i to oznacza- koniec odpowiedzi na pytania, obrazki złożone i gramy teraz w ringo






2 komentarze:

  1. no wiesz, do przypalania tego i owego tez trzeba miec talent ;)
    U mnie ostatnio same eksperymenty kulinarne. wlasnie wyjelam z piekarnika moje pierwsze w zyciu 3 drozdzowe zawijane makowce, ktore pachna oblednie i doczekac sie nie moge, zeby sprawdzic, czy mi jaki zakalec nie wyszedl, bo piekarnik mi ostatnio odmawia posluszenstwa i jak w odpowiednim momencie nie odwroce i nie pokombinuje z temperatura, to jedna strona spali sie na kamien, a druga nie upiecze :/ Gotowac lubie, ale tylko i wylacznie, jak jestem sama w kuchni. Choc ostatnio coraz wiecej kombinujemy razem z Kasprem, np wczoraj myslalam, ze zawalu dostane, jak kroil brokuly do makaronu. Przyznac jednak musze, ze dziecie choc rece ma malo sprawne, jak dostanie wystarczajaco duzo czasu a ja sie regularnie w jezyk ugryze, to calkiem niezle mu kucharzenie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację czas i cierpliwość to cenne walory ;-) Magdalena z nożem tez sobie świetnie radzi ;-)

      Usuń