poniedziałek, 14 lipca 2014

Urodzinowo

Zacznę od piątku- tzn. dnia 11.07.- to dzień urodzin Panienki- już 11-stych, impreza ;-) była tutaj
Dzień zaczął się jak zwykle, miło i radośnie przy śpiewaniu i graniu na "kibordzie", flecie  i "tubie" sto lat w łóżku, a i na bębenku - wspólne śniadanie, wyjazd na super zajęcia z Alą, również przebiegające w super atmosferze. Po zajęciach w auto i słyszę: mamo zamknij drzwi i jedziemy na obiecane lody.
Nie wiem, czy to moje zmęczenie, czy chęć spędzenia fajnie czasu z różnymi pomysłami, czy to że nie od razu poszłyśmy na obiecane lody, tylko najpierw do Empiku...
bo mama coś chciała.... Pozytywne jest to, że jednak Magdalena trafia na wyrozumiałe pogodne Osoby...., nie będę opisywać zachowań i furii, właściwie jej początku z przerwami- nienawidzę autyzmu i nigdy go nie polubię!!!
Wolę zapamiętać dobre chwile,....choć nie do końca się tak da...zapis eeg we śnie wykonany właśnie w dniu urodzin Magdaleny pokazuje, mocno, że są znowu zmiany......, że moje obserwacje potwierdzają się...., ale i tak musimy  czekać na konsultację lekarską..., mam nadzieję, że nic złego nie stanie się na wyjeździe...

 















 przebrane w suche rzeczy..., w drogę na eeg
już piątek- w niedzielę wyjazd-  trzeba się spakować....

7 komentarzy:

  1. Sto Lat Madziu kochana - 11 - super liczba - juz jestes nastolatka :-)))) - Aniu - grunt to trzymanie sie pozytywnych momentow ( ja sobie je zapisuje , zeby w tych zlych chwilach je czytac) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Madzi! I udanego turnusu :-) Trzymajcie się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo w imieniu Madzi i swoim :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego.
    Zdjęcia torta mogłaś nie pokazywać ;-) tylko smaka narobiłyście dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy- to będę wredna i powiem, że ten kawałek jadłyśmy we dwie i był pyszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj w tym roku się spóźniłam, mam nadzieję, że Księżniczka mi wybaczy:) Zalatana ostatnio jestem, lato mamy piękne, więc w domu nie chce się siedzieć. Wszystkiego Najlepszego Magdalena! Niech świat się wokół Ciebie kręci..:) Buziaki od Sznupków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Sznupki miłe :-), pocieszę Cię- pogoda i mijające lata powodują jakoś zbyt szybkie uciekanie czasu, nie lataj za wiele- zmęczenie potem dłużej się regeneruje ;-)

      Usuń