sobota, 8 listopada 2014

Szczęśliwa Magdalena

Jeszcze niedawno Panienka Magdalenka bała się koni, teraz tyle radości i szczęścia dają "jazdy konne" Córce, że z Anią i Jej Córkami spotykamy się dwa, trzy razy w tygodniu. Tak było i dzisiaj po super zajęciach z SI z Naszym  Zawodowcem zaraz w auto i jazda do Jelcza, z domu wzięłyśmy tylko marchewki....
Miejsce, w którym Ania prowadzi zajęcia jest bardzo ciekawie położone, do tego na uboczu.  Magdalena czuje się tutaj świetnie, chyba że w okolicy jest mały wredny Bajlando- kuc, który potrafi ugryźć, natomiast Elle, na którym dzisiaj jeździła Panna jest niesamowita, potrafi się przywitać, poprosić o coś, ale przede wszystkim - jedzenie, gdy bierze z ręki nigdy nie robi tego zębami, tylko wargami, poza  tym ma wspaniałą skórę w dotyku..., ale achów i ochów wystarczy choć jest ich więcej, teraz prezentacja dzisiejszych chwil radości
Mała Pastereczka

 -no kocie, gdzieś ty wlazł
 Zanim jazda, konia trzeba wyczyścić
 - no Elle wio, ruszaj
obserwowałam długo moje dziecko jak ćwiczy, powiem krótko jestem dumna  z Córki, widać że sprawia Magdalenie każde ćwiczenie radość, potrafi utrzymać się trzymając konia udami /tzw. uścisk "imadło" ;-), a na poważnie w środę, to ja próbowałam jeździć na siwku i hmm kurczowo trzymałam się siodła, a Magdalena po prostu wykonuje najbardziej abstrakcyjne dla mnie ruchy- cóż równowaga u mamy do korekty ;-)



 dobrej nocy i dobrego dnia
Aha- jutro jedziemy na konie, w niedzielę na basen, a w poniedziałek zabieram Madzię na arte do Michała- do Głogowa, czas wolny musi być dokładnie zaplanowany :-))


7 komentarzy:

  1. Ania, wiesz jak to jest....cięzko utrzymać się na galopującym koniu, jak trzeba za cycki się trzymać, żeby nei uciekły...;)
    A Magda dzielnie sobie radzi...prawdziwa księżniczka..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha dzięki Sznupcia, mam wytłumaczenia ;-)

      Usuń
  2. Ania,zdjęcie z kotem jest na okładkę:)))
    Swobodą na koniu Magda mnie zadziwia!Niedawno bała Sie podejść,dziś widz,e (jeden z poprzednich wpisów)-jedzie tyłem????
    Miłego wolnego,pozdrawiam-Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Małgosiu- jeszcze niedawno bała się- teraz to najlepszy czas

      Usuń
  3. Śliczna Amazonka! A konie to rzeczywiście wyjątkowe zwierzeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wyjątkowe, dzisiejszy czas z nimi również cudowny.

      Usuń
  4. Ale superowo x, co do zdjecia z kotem to jest cudne !!!

    OdpowiedzUsuń