wtorek, 11 listopada 2014

Udane chwile

Jak pisałam w poprzednim wpisie, plan na wolne dni, realizujemy:
sobota: było wspaniale i cudownie na zajęciach z hipoterapii




Pokonywanie przeszkód wcale nie jest trudne ;-), gdy siedzi się z Klaudią :-)
Na fb filmik - działa pod adresem: tutaj, a google coś nie chce mi, wpuścić filmu na bloga ;-)
ale może się uda tak: tutaj pokonywanie przeszkód
A na koniec, gdy Magdalena po godzinie zdecydowała, że chce już 
- koniec zajęć
hmmm , zaraz  ponownie wchodzić chciała na Elle i 
ćwiczyć dalej. 

Dlatego we wtorek 11.11, już się umówiłyśmy na jazdy :-)
A we wtorek- wyjazd w teren :-)



W niedzielę wspólny wyjazd do term Jakuba w Oławie, a w poniedziałek.... to był dopiero super dzień :-).

Rozpoczął się piękną słoneczną pogodą, suchą drogą, zasypywaną przez lekki wiatr złotymi liśćmi.
Przygotowani, zapakowani na wycieczkę ruszyliśmy: Magdalena, Szymek i mama- na zajęcia i zwiedzanie Głogowa, a właściwie - w odwiedziny do JRG Głogów- czyli obecność obowiązkowa w Straży Pożarnej
tutaj więcej
Nawet mama miała swoje 5 min.- jesteśmy niemal codziennie na zajęciach z hipoterapii- po raz pierwszy jechałam sama :-)))

8 komentarzy:

  1. Pani Aniu, jeśli to nie sekret, powie mi Pani gdzie jest tak fajna hipoterapia w okolicach Wro?
    ja jestem zalamana, z moja autystka przerobilysmy juz 3 miejsca (najgorzej w bukowinie kolo pasikurowic, absolutnie odradzam!!przerob masowy, zero pracy z dzieckiem, oprowdzanie na wymeczonym biednym koniu, wlasciciele maja rodzica w piecie i jeszcze sa niemili :( , w innych z kolei moze i milej ale tez amtorsko i jakos bez szalu. ) Z tych zdjec jasno wynika ,ze jednak sa w okolicy ludzie, ktorzy umieja ta terapie prowadzic! to moje marzenie dla mlodej. ogormnie prosze o znak, moze byc mailem.przepraszam ze pytam. Pozdrwiam bardzo portenho@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :-) już wysyłam namiar na email :-)

      Usuń
    2. Zdjęcia jakbyście były na Dzikim Zachodzie! Rewelacja!:)

      Usuń
    3. W sumie to trochę Dziki Zachód ;-)

      Usuń
    4. Widać, że towarzystwo zadowolone z zajęć!
      Takie obcowanie z przyrodą to fantastyczna sprawa.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    5. tak wspaniała, dlatego mieszkamy na wsi :-) Pozdrawiam Matko Królów miło, że zajrzałaś :-)

      Usuń
  2. wow... dziewczyny, zdjęcia są świetne. Wiać, że dobrze się bawicie :-)

    OdpowiedzUsuń