poniedziałek, 14 września 2015

Mama smuci, choc wpis,..., przynajmniej koniec jest pozytywny

Weekend minął, a jednak do niego wrócę.... Na FB, w piątek- zrobiłam wpis: cicho, mama jest zła, a Madzia narozrabiała" tak rzeczywiście było i zdarza się codziennie, że mamie z bezsilności opadają ręce....
Rozumiem, że Magdalena chce mnie naśladować i robić różne rzeczy w kuchni- super- pozwalam Jej na to- ale razem.... jednak matka musi czasami pójść do toalety, czy nastawić pranie, albo cokolwiek innego zrobić, nie tylko kontrolować Pannę...
Do czego zmierzam?? A pożalę się....
W piątek wieczorem ok. 20.00- kiedy już powoli, bardzo powoli dzień kończył się, dom nawet udało się posprzątać.... Magdalena postanowiła zrobić naleśniki z 2kg mąki i 1kg soli i 0,5kg cukru-
ciasto wyrabiała wspólnie z ojcem prawie godzinę/ spóźnił się 40 min/, dzisiaj, jako, że mąka zostawiona została znowu w szafce w zasięgu rąk  Magdaleny....- z kg mąki zrobiłyśmy naleśniki...
Jestem zmęczona i sfrustrowana, jak nie znajdę sobie innego rodzaju rozrywki- choć jedno wyjście w tygodniu z domu " do ludzi" to zwariuję bardziej....ale jak wyjść do ludzi, skoro ja jestem już dzikus????

Brrrr znowu smucę, nie lubię siebie takiej

Dobra jestem już pozytywnie nastawiona .... mamy sobotę wreszcie udało mamie się zmobilizować i umówić zajęcia w Głogowie u Koryny..... Najpierw kapeć w tylnym kole przed wyjazdem, potem na trasie wypadek, droga zamknięta, dobra pojechałam objazdem- tam tez wypadek, nerwowo zaczęłam się spieszyć żeby choć na 15 min zajęć zdążyć- sama jadąc zbyt szybko wypadłabym z drogi......, potem skrót pod prąd w Polkowicach i już Głogów- 3 godz. jazdy- ale nie żałuję- to było 1,5 godz. cudownych zajęć, a jeszcze wspanialsze spotkanie po prawie 10 miesiącach......



 niemożliwe stało się możliwym- Poniższe zdjęcie to pokazuje najlepiej- Magdalena pozwoliła sobie niemalże założyć pełną maskę- co jest przecież całkowitym ograniczeniem możliwości postrzegania, oddychania, swobody i przestrzeni.... Koryna to zrobiła- Magdalena zaufała - tej Cudownej Pani- Naszej Kochanej Korynie :-)
 W ogóle te spotkania są wyjątkowe- ich wyjątkowość to nie tylko rodzaj zajęć, ale sam kontakt tych Kobiet, atmosfera i zrozumienie dają bardzo wiele...
 Dziękuję Koryno- do zobaczenia w najbliższą sobotę, gdzie jak się umówiłyście będzie teatr, maski i cd "motyla"
z szczerym uśmiechem smoka pozdrawiam :-))


8 komentarzy:

  1. Posmucić czasami Dzielna Mamo trzeba. A warsztaty macie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i podszyłam się pod własnego syna:)) Wojtek się nie wylogował, a teraz ma niezły ubaw:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe dostarczyć Synowi rozrywki ;-) nie szkodzi , w końcu się znamy :-)

      Usuń
  3. Aniu, to Twój blog i masz wszelkie prawo się na nim wypłakiwać, jeżeli masz taką potrzebę. Sama to robię, znacznie częściej niż Ty. Rozumiem Cię doskonale. Rozumiem Twoją potrzebę wyjścia do ludzi. Co więcej, też mam wrażenie, że ja już nie pasuję tam, na zewnątrz...
    Aniu, moja wspaniała kobieto, podziwiam Cię i życzę powodzenia i sił w starciu z Twoim wspaniałym żywiołem, Madzią :)
    Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ha ha żywioł Magdalena- podoba mi się, rośnie w siłę i energię w przeciwieństwie do mnie...., Aniu to zderzenie z "normalną rzeczywistością" dla mnie jest dziwne, a z drugiej strony szkoda mi czasu na rozmowy o modzie czy pogodzie, wolę zostać w domu i poczytać książkę.... ;-)

      Usuń
  4. Aniu sił, sił i uśmiechu :) :) :)
    ja chciałabym żeby Gabi tak mi popsocił
    znajdź czas dla siebie i wychodź z domu, jeśli nie jesteś na etapie spotykania się z kimś innym, to sama idź na zakupy, do kina, czy z książką na dobrą kawę - nikt jeszcze tak nie zdziczał by nie wytrzymać z sobą samym :)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIEM jUSTYŚ, ZE POWINNAM CIESZYĆ SIĘ z tego co mam, wzajemnie i Tobie sił i radości, to nie jest kwestia wytrzymać ze Sobą.... sama wiesz, ze to wszystko jest trudne, gdy nie masz z Kim zostawić dziecka- aby zapewnić Mu odpowiednią opiekę......

      Usuń