niedziela, 27 grudnia 2015

Obiecuję

Obiecuję/ jeżeli taka potrzeba zaistnieje/ napisać Wam- jak spędziliśmy święta -
dzisiaj krótko- były fantastyczne- taki rodzinny prezent
Byliśmy na smakowitej wigilii,  właściwie 4 dni spędziliśmy fantastycznie w- Hotel Bardo
Migawki w Wigilii- obiecane
 faszerowany łosoś







 
To nowoczesny hotel w swej prostocie wyposażenia, okazał się miejscem, gdzie czuliśmy się bezpiecznie- mimo stereotypii Madzi; hotel z Wspaniałą Załogą/ każdy Pracownik, to wyjątkowy Człowiek/- rozpieszczali nasze podniebienia i pobyt.

Bardzo Mili i o dobrych serduchach - byli też Goście hotelowi/ oczywiście byli też Inni pozostający wg swoich upodobań incognito ;-)

Magdalena - co dla mnie ważne jest-

 "nie była kosmitą", ale Wspaniałą Osóbką- to naprawdę był wyjątkowy wyjazd.

Po wigilii od razu spalanie kalorii w basenie, jacuzzi, saunach, wygodne pokoje, świetnie rozwiązanie
w łazienkach- duże "kabiny" czyściutko i  cieplutko, moje ulubione temperatury i miękkie materace- wracam wyspana- co wcale w hotelach nie jest proste.
Byliśmy w Bardzkiej Bazylice, spacerowaliśmy wiele, Wzgórzem Różańcowym, po górkach z psiakiem, gdyż, był z nami Goldi. Był wyjazd do Dziadków w Kudowie
Chaotycznie dzisiaj, ale napiszę jeszcze jedno Madzia jest uśmiechnięta i zadowolona, podobnie Szymon-
a to jest najważniejsze :-)







 A taki relaks mieliśmy wszyscy- nawet ja położyłam się na wodzie- nie utonęłam ;-)

4 komentarze:

  1. Aniu w takim razie czekamy na więcej, już po samych zdjęciach widać że mieliście wspaniałe święta :-) uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Justynko- było wspaniale- zdjęć jest wiele, ale muszę opanować telefon ech- bo aparat mi się rozładował...

      Usuń
  2. Przyznam, że nieco mnie zaskoczył ten wpis. Spodziewałam się, że jak co roku zwiedzaliście szopki we wrocławskich kościołach ;) Ale też ogromnie się cieszę, bo widać, że udało Wam się przeżyć te Święta Bożego Narodzenia dokładnie tak, jak było to Wam (a zwłaszcza Tobie!) potrzebne.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    PS. Piękna ta szopka na fotografiach, z samochodami na pierwszym planie. Bardo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak święta po raz pierwszy były zupełnie inne
      tak- szopka w Bardzie
      Szopka na Biskupinie czeka- do 6.01- takie mamy plany- na razie dzisiaj basen w Oławie
      wzajemnie dużo sił i spełnionych nadziei w Nowym Roku i dla Was

      Usuń